Friday, January 31, 2020

Өөрийгөө шаналгах гэж л чамайг хайрладаг сэтгэлээ би яах вэ
Өөр нэгэнтэй байгааг чинь мэдсээр байж
Өөрийн нүдээр л үзэж зүрхээ зүсүүлэх гээд байдгаа яах вэ
Өчигдрийг өчүүхэн чинээ ч дурсахгүй хөсөр хаяж байхад чинь
Өмнө чинь зогсож байж л хэмлүүлэх гээд байдгаа яах вэ?
Шаналах л гэж чамайг хайрлаж!
Шаналгах л гэж надтай учирч, чи!
Хэчнээн удаа чамтай л таарах хүслээр хүйтэн зам ширтэх вэ
Хэдийг хүртэл чамайг л ирээсэй гэсэндээ элгээ тэврэн эвхрэх вэ
Яаж намайг хэмхэлвэл чамайг би бүрмөсөн орхих вэ
Дахиад яаж өөрийгөө үгүй хийж байж чамаас хайр минь урвах вэ
Өөрийгөө шаналгах гэж л чамайг хайрладаг сэтгэлээ би яах вэ..

No comments:

Post a Comment

Тэр ертөнц-д

Миний л мэдэх жижигхэн ертөнц Миний гэх юу ч байхгүй тэр ертөнц Өвдөхөө мэдсээр байж инээсээр очсон Очих л гэж очсон, хайр ертөнц.. Жаахан о...