Sunday, April 4, 2021

Мартагдаад өгөөч

Чи хэзээ мартагдах вэ

Бүдэг бадагхан зүүдэнд чи үзэгдэх төдийд би сэрмээргүй санагддаг

Санамааргүй дурсмааргүй хэдий ч саначхаараа зогсмооргүй байдаг

Бүүдгэр дүнсийсэн өдөр чамайг үгүйлэхгүй гэж бодлоо би өөрчилдөг

Бүр сүүлдээ аргаа барж хэсэг уйлаад тайвширдаг

Чи яаж мартагдах вэ

Дурсахгүй шүү гэсэндээ дурсамжаа би ухдаггүй

Ухчихвал дахиад л чамайг санаж эхлэхээ мэддэг хэрнээ больдоггүй

Дуусч өгдөггүй яасан хэцүү дурлал юм бэ

Дуусгахгүй, өөр өөртөө л дуусгачих байсан юм бол 

Эхлүүлэхгүй орхичихгүй яасан цэвдэг сэтгэл юм бэ

Чи яавал мартагдах вэ

Асаад дуусчихсан үнсэн дундаас би цог ч болов үлдэж үү гээд горьдоод байна

Ширгээд дуусчихсан голыг буцаад урсах юм шиг харуулдаад байна

Буцааж болохгүй байгалийн хуулийг зөрчөөд бүхнийг эргүүлмээр байна

Болохгүй бүхнийг болгоод, хувь тавиланг өөрчилмөөр байна

Эсвэл зүгээр л чамайг мартмаар байна

Чамайг орхимоор байна

Чамгүй байгаадаа эвлэрмээр байна

Одоо үнэхээр залхмаар байна..

Мартагдаад өгөөч!

No comments:

Post a Comment

Тэр ертөнц-д

Миний л мэдэх жижигхэн ертөнц Миний гэх юу ч байхгүй тэр ертөнц Өвдөхөө мэдсээр байж инээсээр очсон Очих л гэж очсон, хайр ертөнц.. Жаахан о...