Wednesday, March 23, 2011

ДөрВөн МөрТүүд ( 2 )

Хайлан урсах сэтгэлийн минь гүн дэх
Хамгийн дулаахан элч  нь чи
Хайрлаж явдаг дурсамжуудийн минь
Хамгийн гоё мөчүүдийн хэсэг нь чи.
                    *        *        *
Анхны харцаар чмад дурласан гэвэл худал
Алгуурхнаар харин дассан гэвэл үнэн
Амьдрал минь зөвхөн чи гэвэл худал
Аа гэхдээ чамайг хайрладаг нь би гэвэл үнэн.
                    *        *        *
Сэтгэл зүрхнээсээ чамайг хайрлаж би чадна
Сэвгүй дурлалыг мөрөөдөн хүлээж би чадна
Эхлүүлчихвэл тэр түүхийг чинь төгсгөж би чадна
Эмтэлчихвэл тэр хайрыг чинь хаяж ч бас би чадна.
                    *        *        *

No comments:

Post a Comment

Утга төгөлдөр ч үгүй Уянга халил ч байхгүй Уйтгарт бодлуудаа сүлждэг Улиг болсон хайр л бичдэг Ядмагхан хэдхэн үгстэй Ядарсан муу шүлэгч дээ...